۴۰ هزار برنده منتخب قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. پیامک به مشتریان برگزیده هم ارسال می‌شود.

سايپا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صبح امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد)، گروه خودروسازی سایپا، قرعه‌کشی ۴۰ هزار محصول طرح پیش‌فروش را برای ۲۴٣ هزار و ۱۶۶ نفر واجد شرایط  در حضور نهادهای نظارتی انجام داد.

اسامی منتخبان این طرح فروش از طریق سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.ir/list  اعلام شده است. اسامی برندگان قرعه‌کشی از طریق سایت اصلی سایپا، سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی اعلام شده است.

لازم به ذکر است که مشتریان منتخب از ۱۰ صبخ فردا (دوشنبه ۲۶ خردادماه) به مدت ۷۲ ساعت مهلت واریز وجه به صورت‌ علی‌الحساب خواهند داشت. الباقی مبلغ در زمان تحویل خودرو دریافت می‌شود.

کد خبر 521674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کانی مانگاه IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 0
    ایران در بعضی از موارد دردنیا اول لیست قرار داره که یکی از اونا همین پیش خرید اتومبیل های ساخته نشده است که از امروز تا یکسال دیگر می بایست صبر کنیم تا وسیله ی نقلیه ی ثبت نامی ما رو تحویل بدهند اونم با ده ها اما واگر. درحالی که در اکثر کشورها آنقدر اتومبیل های متنوع ومختلف با گمرکی پائین و قیمت مناسب وارد می کنند که فروشنده برای فروش محصولش انواع پیشنهاد ها رو به شما خواهد داد اما توی ایران کلا" برعکسه وباعث وبانی این کار هم خود ماها هستیم که حمله میکنیم برای خرید وسیله ونگهداری آن وگران شدن آن ودرنهایت فروش با قیمت گرانتر از کارخانه .این بیماری است که ما ایرانی ها به آن مبتلا هستیم